Cinci milioane de puncte valorice într-o lună – martie 2021 a fost cea mai rodnică lună a rețelei (până în prezent)

Trebuie să fim prudenți cu epitetele. Puteam să scriem și că performanța globală de luna trecută este „uluitoare” sau „incredibilă” sau „istorică”, și toate acestea ar fi adevărate, dacă nu am vedea dezvoltarea organică, spectaculoasă din ultima vreme, așa că este bine să lăsăm câteva muniții și pentru recordul următor. Este desigur „uluitor”, dar încet încet „ne obișnuim” cu performanțele remarcabile, și este „incredibil”, dar serios, dacă echipa nu ar fi crezut în asta, atunci nu am fi ajuns aici, și „istoric”, dar în aprilie poate deveni foarte bine istorie, deoarece chiar și cele mai mărețe visuri pot fi depășite, cum de fapt putem constata întruna. Așa că, să ne rezumăm la: martie 2021 a fost cea mai performantă lună în privința punctelor valorice din istoria rețelei. Iar momentul acesta trebuie să-l marcăm, așa că l-am rugat pe unul dintre fondatorii rețelei, Kovács Zoltán, care este și manager al firmei, să ne ofere o scurtă evaluare, având în vedere că el tot timpul a văzut acest potențial în Biocom.


Un proces de șapte ani
– Totul este interconectat, dar rădăcinile acestui trend de dezvoltare trebuie căutate undeva la mijlocul deceniului trecut – spune Kovács Zoltán, referindu-se la anii precedenți. – Deja în 2013-2014 am putut vedea o ușoară dezvoltare după șocul produs de criza economică din 2009, dar accelerarea acestui proces s-a produs în 2015, deși privind din perspectiva prezentului, atunci a fost vorba de un alt nivel. Cu titlu de comparație: rezultatele de atunci dint-un an acum le-am obținut în primul trimestru …

Schimbare în mentalitate, constelație „norocoasă”
– Ce anume a adus turnura? Mai mulți factori aranjați într-o constelație „norocoasă”. Înainte de toate: în mintea conducerii a avut loc o schimbare în sens pozitiv, au început să aibă din nou încredere în sine. Prin introducerea unor măsuri pentru susținerea antreprenorilor, mediul de afaceri a devenit și el mai favorabil, oamenii „au scăpat” treptat de credite, a crescut spiritul antreprenorial și nivelul încrederii în sine. Toate acestea au declanșat o dezvoltare care în cadrul Biocom s-a suprapus peste procesul denumit „valul Reg-Enor”. Întrebarea niciodată nu a fost dacă există potențial în noi, ci când vom fi atâția, încât performanța să fie din ce în ce mai mare? În 2016 am atins maximul dinainte de criză, de atunci acesta a fost multiplicat de mai multe ori– spune în continuare Kovács Zoltán.

Procesul a fost susținut și de conducere
Fondatorul de rețea a mai precizat că în privința creșterii numărului de membrii conducerea a avut un rol deosebit, procesul acesta fiind susținut și de firmă cu mijloacele care i-au stat la dispoziție. Dintre acestea au făcut parte „scoaterea frânelor” dintr-un Plan de Marketing care nu a suferit practic schimbări de două decenii, reacția continuă la trendurile de produse, la provocările de ordin tehnic. S-au introdus traininguri (însoțite de wellness) de două ori pe an pentru coordonatorii de rețea, ceea ce a dirijat echipa spre independență. Acest lucru a fost ajutat între timp și de trainingurile online din perioada pandemiei. Conform părerii sale, cheia dezvoltării este însă dată de constructorii de rețea responsabili, independenți, care nu lucrează de două-trei ori mai mult ca înainte, ci în primul rând mai eficient.

Sunt înfometați după succes
– Munca de consultanță, dar mai ales cea de „recrutare” s-a intensificat semnificativ, scopul acestora, pe lângă informarea cu privire la produse, fiind din ce în ce mai mult transferul, predarea cunoștințelor privind oportunitatea de afacere. Produsele noastre sunt mult mai bine cunoscute și afacerea noastră are un renume bun. Și deoarece oamenii sunt din ce în ce mai deschiși, este și mai ușor să le bați la ușă, ceea ce sună poate un pic bizar în această lume digitală. În capetele celor din conducerea superioară au ajuns literalmente la maturitate metodele de lucru, printre care și cele noi, și au devenit înfometați după succes, după progresul material – cele două fiind strâns interconectate în rețea. Au înțeles că pot să câștige de câteva ori mai mult decât înainte! Pentru noii veniți acest lucru este de la sine înțeles. Să ne gândim doar la faptul că perechea formată din Tóth-Wolford Erika-Tóth Lali a atins în doar cinci ani nivelul de vârf Manager Diamant de Rețea.

Numărul coordonatorilor de rețea este de asemenea mai mare ca oricând
– Dar sunt mai mulți care trec prin a nu știu câta perioada de renaștere, și rețeaua nu a avut niciodată așa de mulți coordonatori de rețea și manageri de rețea noi ca acum, indiferent de data înregistrării. Este o mare bucurie să vedem acest lucru! În Biocom sunt peste 700 de CR (mulți dintre ei la niveluri de conducere mult mai înalte), și deoarece doar în luna trecută am văzut că peste 120 de persoane au atins nivelul șase, adică au ajuns în anticamera CR, se poate spune că progresul nu este întâmplător, cei care vin din urmă sunt în număr mare. Prin toate acestea stabilitatea rulajului și bazele creșterii sunt asigurate pe termen lung – a adăugat Kovács Zoltán.

Lumea online: pandemia a adus o nouă metodologie
Fondatorul de rețea a arătat că nici epidemia de coronavirus nu a întrerupt elanul progresului, dimpotrivă. – Pandemia care a început anul trecut a avut un efect negativ asupra unui foarte mare număr de firme. Gama noastră de produse și filozofia noastră au însemnat însă o ancoră pentru oameni, atât în privința aspectului de afacere, cât și în cel al sănătății. Se poate observa la nivel global o creștere a conștientizării importanței sănătății. Obligativitatea de a sta închiși în casă a dus și la transformarea metodelor de lucru. Mijloacele online, utilizate anterior doar cu rol complementar, au ajuns în prim plan. Acest lucru este valabil atât pentru traininguri, cât și pentru căutarea de membri, platforma primordială pentru acestea fiind în ziua de azi media de socializare online. Ceea ce a creat temeri în mulți la început, a devenit o tehnică eficientă, și și-au dat seama că în acest fel pot fi contactați și informați mult mai mulți candidați. Chiar și cei care au avut rețineri cu privire la lumea virtuală au ridicat mănușa, s-au familiarizat cu lumea nouă, iar azi consideră această oportunitate o binecuvântare. Și chiar dacă eu cred că acest lucru a transformat pe termen lung metodologia MLM, întâlnirile, trainingurile offline vor avea și ele rolul lor. Deoarece credem desigur în „normalizarea” situației, și profit de ocazie pentru a ura multă sănătate tuturor – a spus managerul firmei, privind și spre viitor.

„Sunt mândru de echipă”
În încheiere, Kovács Zoltán a spus: putem fi mândri cu toții de această performanță remarcabilă, evidențiată acum de aceste cinci milioane de puncte valorice. – Doresc să profit aici de această ocazie și în calitatea mea de manager de firmă cu o vechime și o experiență de 30 de ani în cadrul rețelei le mulțumesc tuturor pentru munca depusă. Tuturor care au contribuit cu recomandări, sfaturi, învățături, viziuni de coordonatori. Din cauza epidemiei nu am avut posibilitatea să ne întâlnim într-un cerc mai larg, dar în iunie 2020 am realizat o evaluare a procesului în cadrul unei întâlniri virtuale internaționale a firmei. După primele luni, cele ale tranziției, s-a văzut deja că rețeaua se adaptează în mod exemplar la situație și am spus și atunci că sunt mândru de echipă și recunoscător pentru munca depusă. Vom face eforturi pentru a asigura și pe viitor condițiile pentru această muncă. Nu am amintit încă faptul că luna trecută 7000 de noi membri s-au înscris în Biocom, acesta fiind de asemenea un semn al uriașei încrederi față de noi. Iar acest lucru arată că: cei care țin cu noi au ajuns în cel mai bun loc pentru a-și realiza visurile …