Ce drăguț este! Aceasta a fost părerea unanimă a tuturor celor care au luat deja în mână cutia cu noul design a Reg-Enorului, iar mulțumirea lor a fost și mai mare atunci când au scos din cutie și sticluța. Bine-cunoscuta băutură supliment alimentar  (a cărei utilizare presupune o dietă însoțită de o schimbare radicală a modului de viață) s-a îmbrăcat în haine noi, dar în interior a rămas ceea ce era: deosebit de popularul produs de vârf al Biocom, care ajută și în prezent zeci de mii de persoane.

Reg-Enorul – un produs de succes
Motivul schimbării designului: cel vechi, bine-cunoscut a fost depășit de timp. Unde sunt anii 2000, cei în care s-a născut Reg-Enorul? Profilul utilizat până acum era perfect pentru așteptările de atunci, între timp însă s-au schimbat trendurile și s-a „întâmplat” ceva și cu Reg-Enorul. Dintr-un supliment alimentar promițător, ca urmare a muncii devotate a membrilor rețelei Biocom, a devenit acel produs minunat, cunoscut la nivel național, care a adus o viață nou și noi șanse pentru foarte mulți!

Mesaj verde pentru lume
La ce să ne așteptăm când după primele momente de uimire ne ațintim în continuare privirea asupra produsului nostru preferat? O grafică proaspătă, grațioasă, aproape eterică pe cutie, care este acum dominată de culoarea de bază a rețelelei de distribuție Biocom: verdele. Lumea de culori adaptată eco-conștiinței, filozofia fundamentală a firmei, subliniază concomitent puritatea și naturalețea, prospețimea. Liniile, la rândul lor, sugerează că băutura din interior – în combinație cu o dietă gustoasă, care nu cere nici un efort deosebit – poate duce consumatorul pe calea spre suplețe.

Mulțumiri inventatorului
A fost împrospătată și sigla Reg-Enorului, în același spirit ca cel al cutiei, fiind în concordanță cu exteriorul descris mai sus. În plus, există pe cutie un adevărat „semn de marcă”, un  certificator: inventatorul însuși! Nu putem fi suficient de recunoscători față de Szabó Szigfrid, excepționalul inventator, naturopat, reflexolog, pentru ajutorul de care au beneficiat deja mai multe sute de mii de oameni – prin recomandările, experiențele pozitive și sfaturile primite de la membrii devotați ai rețelei Biocom!

Și sticla are aspet nou
Sticla duce mai departe caracterul prezent la nivelul cutiei, având o formă compactă, ușor de manipulat, în concordanță cu trendurile de azi. Iar atunci când vedem verdele să nu uităm că pe lângă consumul de grăsimi animale, la baza dietei care însoțește schimbarea modului de viață se află verdele, adică legumele – pornind de la dieta noastră tradițională cu savuroase produse din carne. Iar numeroasele experiențe și feedbackuri nu fac altceva decât să susțină faptul că: cei care doresc să devină mai supli nu au decât să ia în mână acest produs care prin aspectul său înnoit este o încântare și pentru privire. Cu atât mai mult pentru gură, de 3X10 ml zilnic – dar aceasta ar putea fi subiectul unui alt articol.

Prezintă un potențial deosebit
Iar cei care pe lângă suplețea corpului ar dori să vadă cum li se îngrașă portmoneul, se pot adresa cu curaj celor care le-au recomandat acest articol, ei cu siguranță sunt deja și pe acest drum. Pentru că dincolo de aspectul exterior verzui al Reg-Enorului (și cel gălbui al produslui) se află foarte multe bucurii, sănătate, belșug și trăiri minunate prin apartenența la familia în continuă creștere a Biocomului. Sperăm că toată lumea va fi cucerită de schimbările în aspectul exterior și astfel marketingul acestui produs suplu se va putea realiza din ce în ce mai ușor, iar cei care îl recomandă devin între timp din ce în ce mai supli, ca urmare a consumării sale. Textul în mai multe limbi este de asemenea adaptat trendului internațional al Biocom, și cerințelor firmelor partenere, fiind și un mesaj global: venim! Ce altceva am putea să vă urăm: să-l consumați cu sănătate! Să dispară cât mai repede din depozite – și să dispară kilogramele la cât mai mulți consumatori!